Selecteer een pagina

 

Terugbetalingen en retourzendingen 

Ons beleid voor terugbetalingen en retourzendingen geldt gedurende 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen, of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • cadeaubonnen
  • downloadbare (software)producten
  • sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden toegekend:

  • Boek met duidelijke tekenen van gebruik
  • Elk artikel dat niet in de originele staat is, beschadigd is of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na de levering wordt geretourneerd

 

    Terugbetalingen

    Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

    Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

    Late of ontbrekende terugbetalingen Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

    Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gepost.

    Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost.

    Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

    Uitverkoop artikelen

    Alleen artikelen met de reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Uitverkoop artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

    Omruilingen We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt omruilen, stuur ons dan een e-mail naar {e-mailadres} en

    Ruilen

    We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt omruilen, stuur ons dan een e-mail naar hallo @ fixjezelf.nl en we vervangen het artikel.

     

    Cadeaus

    Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild.

    Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om u later te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij op de hoogte worden gebracht van uw retourzending.

    Retourzendingen verzenden Om uw product te retourneren, dient u uw product te verzenden naar: {fysiek adres}.

    U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-terugbetaalbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

    Afhankelijk van waar u woont, kan het enige tijd duren voordat uw geruilde product bij u aankomt.

    Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

     

    the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

    If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

    Retour zendingen 

    Om uw product te retourneren, dient u uw product retour te verzenden. Stuur eerst een mail naar hallo @ fixjezelf.nl en je ontvangt het retouradres. 

    U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-terugbetaalbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

    Afhankelijk van waar u woont, kan het enige tijd duren voordat uw geruilde product bij u aankomt.

    Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

     

    Hulp nodig?

    Neem contact met ons op via hallo @ fixjezelf.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.